ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ 2019/2020 Н.Р.

Пояснювальна записка

до індивідуальної освітньої програми

інклюзивної форми навчання

для учениці 1-Б класу

Киселівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Білозерської районної ради Херсонської області

П’ятько Олександри Миколаївни,

дитини з особливими освітніми потребами,

на 2019 – 2020 навчальний рік

Метою інклюзивної форми навчання є забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їхнього навчання в загальноосвітньому навчальному закладі на основі застосування особистісно зорієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

Індивідуальну освітню програму інклюзивної форми навчання для учениці 1-Б класу Киселівської ЗОШ І-ІІІ ступенів П’ятько Олександри Миколаївни, 27.02.2013 року народження, складено відповідно до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я., затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 № 268. Освітню програму з фізичної культури модифіковано до особливостей розвитку дитини з особливими освітніми потребами (спеціальна група). Корекційно-розвивальні заняття – згідно Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 21 червня 2019 р. № 861,

Навчання в 1-Б класі з інклюзивною формою навчання організовано відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2017 року № 588 року «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (на основі Постанов КМ № 872 від 15.08.201 р.), Концепції розвитку інклюзивної освіти, затвердженої наказом МОН України від 01 жовтня 2010 року № 912, спільного Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015 року № 104/52, листа Міністерства освіти і науки України від 18.05.2012 р. № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».

Відповідно до статті 16 Закону України “Про загальну середню освіту” 2019/2020 навчальний рік розпочинається у 02 вересня 2019 року і закінчується не пізніше 1 липня 2020 року. Свято «Останній дзвоник» відповідно до наказу по школі від 30 серпня 2019 року № 169 «Про структуру 2019/2020 навчального року» проводиться 29 травня 2020 року.

Відповідно до наказу по школі від 30 серпня 2019 року № 169 «Про структуру 2019/2020 навчального року» навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр - з 02 вересня по 27 грудня 2019 року;

ІІ семестр - з 13 січня по 29 травня 2020 року.

Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули:

осінні з 28 жовтня по 03 листопада 2019 року;

зимові з 30 грудня 2019 року по 12 січня 2020 року;

весняні з 23 по 29 березня 2020 року.

Термін додаткових канікул для учнів 1-х класів – з 17 по 23 лютого 2020 року.

Режим роботи закладу п’ятиденний, заняття проводяться в одну зміну, тривалість уроків у 1-х класах – 35 хв. Тривалість перерв 10 хвилин та великих перерв 20 хвилин.

Мова навчання українська.

Сумарна кількість усіх складових відповідної Типової освітньої програми – 23 години:

інваріантна складова 22 години;

варіативна складова 1 година.

Сумарна кількість усіх складових індивідуальної освітньої програми

інклюзивної форми навчання Киселівської ЗОШ І-ІІІ ступенів –24 години:

інваріантна складова 22 години;

корекційно-розвиткові заняття 2 години.

Директор школи: Н.А. Ковальчук

СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО

Протокол засідання Директор Киселівської

педагогічної ради школи загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

30.08.2019 № 11 Білозерської районної ради

Херсонської області

___________ Ковальчук Н.А.

30.08.2019

Індивідуальна освітня програма

інклюзивної форми навчання

для учениці 1-Б класу

Киселівської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів

Білозерської районної ради Херсонської області

П’ятько Олександри Миколаївни,

дитини з особливими освітніми потребами,

на 2019 – 2020 навчальний рік

Індивідуальна освітня програма

інклюзивної форми навчання

для учениці 1-Б класу

Киселівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Білозерської районної ради Херсонської області

П’ятько Олександри Миколаївни,

дитини з особливими освітніми потребами,

на 2019 – 2020 навчальний рік

Назва освітньої галузі Предмети Кількість годин на тиждень у класі
Інваріантний складник 1-А
Мовно-літературна Українська мова 7
Іншомовна Англійська мова 2
Математична Математика 4
Я досліджую світ (природнича, Громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі) Я досліджую світ 3
Технологічна Трудове навчання 1
Інформатична Інформатика -
Мистецька Мистецтво 2
Фізкультурна Фізкультура 3
Усього 22
Корекційно-розвиткові заняття Корекційні заняття, спрямовані на розвиток когнітивної та емоційно-вольової сфери 2
Разом 24
Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять 1
Сумарна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи) 23

Директор школи: Н.А. Ковальчук

Список педагогічних працівників

Киселівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,

які працюють в 1-Б класі з інклюзивною формою навчання

2019/2020 н.р.

П.І.Б педагогічного працівника Фах Курси (дата видачі свідоцтва, № сертифіката)
1. Ареф’єва Олена Валеріївна Учитель початкових класів 23.08.2019 № 1763
2. Найдьон Діана Ігорівна Ассистент учителя (соціальний педагог) 23.08.2019 № 1764
3. Мультян Марина Олександівна Учитель англійської мови -
4. Жук Ганна Олександрівна Практичний психолог 26.03.2018 № 8240
5. Рудківська Надія Федорівна Вчитель початкових класів, логопед -

Директор школи: Н.А. Ковальчук

УКРАЇНА

Киселівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Білозерської районної ради

Херсонської області

НАКАЗ

30.08.2019 №

Про організацію інклюзивної

форми навчання у школі

у 2019/2020 навчальному році

Відповідно до Постанови Кабінету Міністраів України від 15 серпня 2011 року «Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» та Постанови Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2017 року № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», Концепції розвитку інклюзивної олсвіти, затвердженої наказом МОН України від 01 жовтня 2010 року № 912, спільного Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015 року № 104/52 та інструктивно-методичних рекомендацій МОНУ від 12.10.2015 року № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 21 червня 2019 р. № 861 та з метою реалізації права дитини з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, її соціалізацію та інтеграцію в суспільство

НАКАЗУЮ:

1. Відкрити з 02 вересня 2019 року клас з інклюзивною формою навчання на базі 1-Б класу.

2. Адміністрації школи:

2.1. Забезпечити належні умови для організації освітнього процесу з дітиною, яка має особливі освітні потреби, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 року №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» та Постанови Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2017 року № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».

2.2. Розробити та затвердити індивідуальну освітню програму на основі Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я., затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 № 268. з урахуванням Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 21 червня 2019 р. № 861.

2

2.3. Розробити індивідуальну програму розвитку з обов’язковим залученням батьків або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних освітнх стратегій і підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами.

2.4 Здійснювати оцінювання навчальних досягнень дитини з особливими освітніми потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною освітньою програмою.

2.5 Залучати дину з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням її інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану її здоров’я.

2.6. Виносити питання про стан запровадження інклюзивної форми навчання на наради при директорові та педагогічні ради.

2.7. Двічі на рік (грудень, травень) здійснювати моніторинг організації ефективності навчання та рівня навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами. Матеріали моніторингу надавати до відділу освіти, молоді і спорту.

3. Відповідальним за організацію, стан та якість впровадження інклюзивної форми навчання у школі призначити заступника директора з навчально-виховної роботи Максимову С.А.

4. Асистенту вчителя Найдьон Д.І. забезпечити:

4.1. Виконання посадових обов’язків асистента вчителя.

4.2. Соціальний супровід дитини з особливими освітніми потребами.

4.3. До 06.09.2019 р. спільно з педагогічним консиліумом здійснити розробку індивідуальної освітньої програми та її виконання протягом навчального року.

5. Покласти відповідальність за збереження здоров’я учениці з особливими освітніми потребами інклюзивного класу на асистента учителя Найдьон Д.І. та класного керівника Ареф’єву О.В.

6. Класному керівнику 1-Б класу Ареф’євій О.В., учителю англійської мови Мультян М.О., які викладають у 1-Б класі:

6.1. Забезпечити особистісно зорієнтований підхід до організації освітнього процесу, враховуючи особливі освітні потреби учениці.

6.2.Здійснювати оцінювання навчальних досягнень дитини з особливими освітніми потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною освітньою програмою.

6.3. Залучати дитину з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням її інтересів, нахилів здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та станом здоров’я.

7. Затвердити розклад уроків та додаткових коорекційно-розвиткових занять та надати години для їх проведення практичному психологу Жук Г.О. (2 години).

8. Практичному психологу Жук Ганні Олександрівні:

8.1. Надавити систематичну консультативну допомогу учителям-предметникам, які викладають у класі з інклюзивною формою навчання, у створені сприятливих умов соціальної адаптації учениці з ООП, соціально комфортного перебування в учнівському колективі.

8.2. Вивчити стан адаптації учениці з ООП класу з інклюзивною формою навчання.

8.3.Здійснбювати психолого-педагогічний супровід:

- дитини, яка має особливості психофізичного розвитку, проводити

3

індивідуальну роботу, сприяти успішній адаптації до навчання та перебування в учнівському колективі;

- родини, у якій виховується дитина з ООП, проводити індивідуальні консультації та тренінги для матері.

9. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Максимовій С.А.

9.1. Взяти під контроль:

- організацію навчання учениці з особливими освітніми потребами у 1-Б класі з інклюзивною формою навчання;

- проведення корекційно-розвиткових занять практичним психологом;

- здійснення аналізу результативності освітнього процесу в класі з інклюзивною формою навчання та рівня навчальних досягнень учениці з ООП.

9.2. Організувати роботу шкільного педагогічного консиліуму у складі:

- заступника директора з навчально-виховної роботи – Максимової С.А.;

- класного керівника 1-Б класу – Ареф’євої О.В.;

- асистента вчителя та соціального педагога – Найдьон Д.І.;

- практичного психолога – Жук Г.О.

10. Соціальному педагогу Найдьон Д.І., практичному психологу Жук Г.О. здійснити облік, систематизацію та аналізданих про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку. Поновити банк даних дітей з порушенням психофізичного розвитку та дітей інвалідів до 25 вересня та 25 січня кожного року.

11. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор школи: Н.А. Ковальчук

З наказом ознайомлені: С.А. Максимова

Д.І. Найдьон

Г.О. Жук

О.В. Ареф’єва

Кiлькiсть переглядiв: 1270

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.
сайт Киселівського ліцею Чорнобаївської сільської ради
Херсонського району Херсонської області

с.Киселівка, вулиця Освітянська, 46 А
поштовий індекс75022, Херсонська область,

Дата останньої зміни 30 Квітня 2024

Фотогалерея