Питання інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у простір закладу загальної середньої освіти є надзвичайно актуальним. Тож 29 грудня 2021 року в Киселівському ліцеї відбулося засідання педагогічної ради з теми «Інклюзивне навчання – від теорії до практики».
Заступник директора з навчально-виховної роботи Максимова С.А. ознайомила колег з нормативними документами, які регулюють інклюзивну освіту; наголосила на особливостях роботи дітей з особливими освітніми потребами, на створенні належних умови, щоб дитина відчувала себе рівною серед рівних, бо це є пріоритетом Нової української школи.
У ході цікавого і продуктивного спілкування учитель початкових класів Ареф’єва О.В. (клас з інклюзивною формою навчання) та асистент учителя Найдьон Д.І. , практичний психолог Жук Г.О., вчитель англійської мови Михайленко В.В.поділилися напрацьованим досвідом роботи з дітьми з ООП.Для створення емоційно комфортної атмосфери довіри, розкутості, подолання сором'язливості, що сприяє результативній спільній роботі учасників педради була проведена вправа «Долоньки»; вправа «Вчимося цінувати індивідуальність» навчила цінувати індивідуальність, приймати людей такими, якими вони є; вправа «Експеримент» показала вибірковість сприйманої інформації, розвинула вміння працювати в колективі; вправа «Картопля» показала на практиці, що всі люди є рівні й водночас унікальні; вправа «Частини тіла», вправа «За» і «Проти» сформувала толерантне ставлення до дітей з ООП.
Педрада пройшла цікаво та плідно, кожний зміг отримали можливість поповнити свої професійні компетенції, взяти для себе щось важливе та корисне.
Питання інклюзії і надалі залишається відкритим, адже щоб отримати досвід роботи потрібно попрацювати не один рік і отримати цінну практику.
З метою підвищення професійної компетентності вчителя, визначення перспективи роботи педагогічного колективу з формування в учнів ключових компетентностей 16 березня 2021 року у Киселівському закладі освіти проведено засідання педагогічної ради у формі майстер-класу з теми «Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу».
Коментарi